REKLAMACE
Mrzí nás, že se něco pokazilo a Vy musíte řešit reklamaci námi dodaného zboží. Aby pro Vás byla tato nepříjemnost co nejjednodušší a celý proces byl co nejrychleji vyřešen, stáhněte si tento Reklamační protokol a řádně vyplněný jej zašlete na náš email dotazy@led-zarovky-cz.cz. Pokud lze reklamovanou vadu vyfotografovat nebo natočit, přiložte fotky a/nebo video. Vadné zboží zatím nezasílejte, pro začátek stačí tento protokol a případná fotodokumentace.
My Vás poté budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Pokud bude Vaše reklamace řešena výměnou za nové zboží, zašleme Vám jej na naše náklady. Pokud máte zájem o objednání dalšího zboží, využijte této situace, kdy neplatíte poštovné a nechte si reklamaci zaslat společně s novou objednávkou, kterou provedete přes náš e-shop. V takovém případě prosím do Reklamačního formuláře přidejte poznámku, že chcete zboží odeslat s novou objednávkou. To samé prosím uveďte i do poznámky při objednávání. Poštovné Vám z objednávky odečteme, ovšem v případě, že zvolíte doručení s dobírkou, bude Vám účtován poplatek za doběrečné.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 89/2012 Sb. třicetidenní, po domluvě s Vámi může být i delší, vyžaduje-li to situace, např. očekávané naskladnění nového zboží za dobu delší než 30 dní.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ
Jako Spotřebitel jste oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu. Lhůta začíná běžet ode dne převzetí zboží. Můžete tak učinit prostřednictvím formuláře pro Odstoupení od smlouvy, jenž je ke stažení na internetových stránkách https://www.led-zarovky-cz.cz/obchodni-podminky, popř. přímo ZDE.
Zboží zašlete na naši adresu: LTC online s.r.o., Štefánikovo nám. 18, 586 01 Jihlava, společně s vytisknutým a vyplněným formulářem pro Odstoupení od smlouvy.
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.